Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Әулет" мектептен тыс жұмыс орталығы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын 
Государственное коммунальное казенное предприятие "Центр внешкольной работы "Әулет" города Кокшетау при Отделе Образования по городу Кокшетау Управления образования Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылының 1 жартыжылдығына қатысқан сабақтарды талдау

13.03.2024

2023-2024 оқу жылының 1-жартыжылдығында

  қатысқан сабақтар  мен ашық сабақтарды талдау

Әдістемелік көмек көрсету, педагогтардың кәсібилік деңгейін арттыру, сабақтарды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерінің нәтижелілігі мақсатында 2023 жылдың 18 қазан күнінен 26 желтоқсанға  дейін сабаққа қатысу кестесіне сәйкес әкімшілік қосымша білім беру педагогтерінің ашық сабақтарына қатысты.Барлығы 52 сабақ жоспарланған болатын. 51 сабақ өткізілді. Дәлелді себептермен 1 педагог ашық сабақ өткізген жоқ (Шоқаев Е.К.).

Сабақтың мазмұны әдістемелік деңгеймен, қол жетімділікпен, өмірмен және практикамен байланысты. Әр түрлі мұғалімдердің сабақтарының формалары мен әдістері әр түрлі: интерактивті оқыту – жұпта жұмыс істеу, топта жұмыс істеу, ойын ынтымақтастығы, шығармашылық тапсырмалар (В. Н.Демиденко, Г.С. Каримолдина, В.В. Чубик, Р.К. Бабылова, Т.И.Найкина, Н.В. Садретдинова, А.А. Алгазимова, Г.Н.Пархоменко). Мұғалімдер сабақтарда компьютерді, проекторды, әртүрлі дидактикалық, көрнекі материалдарды пайдаланады. Г.С.Каримолдина,  Н.В.Садретдинова оқушылардың мақсатты және тиімді танымдық іс-әрекетін ұйымдастырды, оның барысында талдау және қорытынды жасау, байқау қабілеттері дамыды, кеңістіктік ойлау және шығармашылық қабілеттері дамыды.

Жүйеде дамыта оқыту әдістері Б.Б.Нурмаканованың  сабақтарында  қаралды. Сабақты өткізу нысандары, әдістері, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру түрлері, балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес педагог таңдады, мұның бәрі оқушылардың жоғары белсенділігіне, сабақта болып жатқан оқиғаларға қызығушылығына, үйлесімді бірлескен жұмысына ықпал етті және басында қойылған мақсаттарға сәтті қол жеткізді.

Көркемдік-эстетикалық бағыт бойынша үйірме сабақтарында- педагогтар: А.Е.Жахина, Е.А.Анашкина, Н.Б.Камалиева, Б.К.Оспанова, Клара Ганибал білім алушылардың іс-әрекетін өзгертуді, танымдық қызметті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданды, бұл сабақ материалына, сабақтың өзіне, жалпы өнерге деген қызығушылықты қолдады.

Сабақтың барлық кезеңдерінде қолданылатын ойын (виртуалды саяхат) сабаққа эмоционалды жайлылық пен қызығушылықты сақтауға көмектесті. Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қызығушылықтары, олардың дайындық деңгейі ескерілді, оқытуды даралау және сараланған тәсіл жүзеге асырылды. Сабақ барысында жоғары өнімділік қызмет түрлерінің өзгеруімен, сондай-ақ денсаулық сақтау технологияларын қолданумен қамтамасыз етілді (сергіту сәттері, қимылдармен ән айту, мультимедияны қолдану). Бұл сабақта жағымды психологиялық атмосфераны, сәттілік жағдайын құруға ықпал етті.

 Спорттық бағыттағы  үйірмелердің педагогтері:Литвинов В.Ф., Маулитов Б.Н.,Искаков М.Ж.,  Козлова О.Ю., Калашинов Ж.Н, Дик И.В., Ивашкевич Л.В., Нигматулин С.К., Булка П.Л., Самоукин С.С., Усманов А.Б, Рыспамбетов А.Ж, Махатов М.Х.  сабақтың мақсаттары мен міндеттерін нақты анықтап, сабаққа арналған құрал-жабдықтарды дайындады.

Мұғалімдер сабақ материалына ие, тәрбиеленушілерге жоғары талаптар қояды. Мұғалім жас ерекшелік  психологиясын біледі. Сабақтар әдістемелік тұрғыдан дұрыс жүргізілді, сабақтың бөліктері сақталды. Оқушылар сабаққа қызығушылық танытты, мінез-құлқын басқарды және эмоционалды болды. Сабақтарда мейірімді атмосферада болды. Оқушылардың теориялық дайындығына көп көңіл бөлінді.

Жаттығуларды, әдістерді түсіндіру жаттығуларды орындаудағы ең маңыздысын көрсететін дисплеймен біріктіріледі.    Сабақтың дайындық бөлімінде сергіту  жаттығулары таңдалды. Мұғалімдер әр оқушыны мұқият қадағалап, қозғалыстарды үйлестіруге, физикалық жаттығулардың дұрыстығына назар аударды.   Сабақ бойы дәйектілік сақталды. Жеке қателер жаттығу барысында түзетілді.Оқушылар сабаққа, оның ішінде оның теориялық бөлігіне қызығушылық танытып, мұғалімнің сұрақтарына белсенді жауап берді.Сабақ соңында қорытындылар шығарылып, рефлексия өткізілді.

Педагогтар А.С.Мамеева, Г.Б.Жолдасбаева және Ж.Ж.Молдабаева сабақтарының мазмұны бағдарлама талаптарына сәйкес келеді. Баяндалған материалдың ғылыми деңгейі оқушылардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне бейімделген. Сабақ материалдарында тіл үйренуге деген ынтаны арттыруға ықпал ететін ақпараттар бар.

Сабақта оқу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін әртүрлі әдістер мен формалар қолданылды: жеке, фронтальды және тізбектегі жұмыс; лексиканы өзектендіру үшін жаттығулардың әртүрлілігі; көрнекілік; ойын сәттерін пайдалану.

Қолданылатын технологиялар: коммуникативті,АКТ, тұлғаға бағытталған оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, денсаулықты сақтау. Оқушылар рефлексияға және қойылған мақсаттар мен міндеттер тұрғысынан сабақты қорытындылауға тартылды.

Үй тапсырмасы зерттелген материалды бекітуге бағытталған. Оқушылар үй тапсырмасын орындау үшін қажетті нұсқаулар алды.Сабақта барлық балалар өздерінің ерекшеліктері мен оқу деңгейіне сәйкес белсенді жұмыс істеді; жаңа білім алды және оларды қарым-қатынастың жаңа жағдайларында тәжірибеде қолдануға үйренді.

Педагогтар қойылған барлық міндеттерді шеше алды және сабақ тақырыбы аясында оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруда нәтижеге қол жеткізді.

Ұсыныстар:

- Оқушылардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, жұмысты жалғастыру;

- Сабақта АКТ құралдарын қолдану;

- Рефлексияның әртүрлі түрлерін қолдану;

- Оқушыларға әр түрлі қызмет түрлерінде өздерінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік бере отырып, олардың дербестігін дамыта отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

- Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру мақсатында педагогтардың сабақтарға өзара қатысуын жүргізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 13.03.2024 10:47
Құрылған күні: 13.03.2024 10:47

Текст