Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Әулет» мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК
Директордың тегі, аты-жөні :
Әлжапарова Марал Михайловна
Туған жылы, айы, күні: 03.03.1971ж.
Жұмыс өтілі: Жалпы -34 жыл; педагогикалық еңбек өтілі-34 жыл.
Білімі: Жоғары. Ш.Уалиханов атындағы Көкшетау педагогикалық институты, неміс тілі мұғалімі,1989-1994 жж;
Марапаттары, атақтары: үшінші санатты басшы, облыстық сараптама кеңесінің мүшесі, Көкшетау қаласы әкімінің, Ақмола облысы білім басқармасының, Көкшетау қаласы білім бөлімінің грамоталары, ҚР БҒМ Балалардың құқықтарын қорғау Комитетінің, ҚР Білім және ғылым министрлігінің, «Дарын» республикалық ғылыми - практикалық орталығының алғыс хаттарымен марапатталды.
Кәсіби қызметі: Әлжапарова Марал Михайловна-34 жылдық педагогикалық қызмет өтілі бар педагог, 2016 жылдың қараша айынан бастап Көкшетау қаласының «Әулет» МТЖО директоры, қосымша білім беру педагог-зерттеушісі, түрлі деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастырушы және белсенді қатысушы.
Құрылған жылы: 2001 ж
Меншік нысаны: МКҚК
Мекен-жайы: Көкшетау қаласы, Вернадский көшесі, 46
Телефон: +7(7162) 51-40-41
E-mail: cvraulet@mail.ru
Тәрбиеленушілер саны: 2922 Бағыты: қосымша білім беру.
Жұмысты ұйымдастыру: 13 бағыт – көркемдік-эстетикалық, сәндік-қолданбалы, әлеуметтік-педагогикалық, туристік-өлкетану, спорттық, тілдік, патриоттық, техникалық, экологиялық, бұқаралық-ұйымдастырушылық, жаратылыстану-математикалық, ерте даму студиясы, ерте кәсіптік бағдарлау.
Материалдық-техникалық базасы. Жобалық қуаттылығы - 120, жалпы ауданы-1081,1 ш.м. Барлық қызметкерлер саны – 102, оның ішінде әкімшілік-басқару қызметкерлері-7, техникалық қызметкерлер-13.
Педагогтар: 82 жоғары білімі бар-75 (91,4%) (оның ішінде педагогикалық-68, арнайы - 7); орта арнаулы білімді - 7 (8,6%) (оның ішінде педагогикалық - 5; арнайы - 2). Санаты бар: педагог-зерттеуші-15 (18,4%), педагог-сарапшы-15(18,4%), педагог - модератор-29(35,3%), жоғары-2(2,4%), екінші - 1(1,2%), санатсыз-20(24,3%).
Қызметкерлердің орташа еңбек өтілі-20,2 жыл.
Инновациялық қызмет: жаңа білім беру технологияларын игеру бойынша педагогтердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Педагогтердің өзін-өзі тәрбиелеу жұмысын жетілдіру, педагогикалық тәжірибені жалпылау және кәсіби шеберлікті үздіксіз дамыту. Педагогтар мен білім алушылардың жетістіктерін арттыру. Іс-шараларды өткізудің және жазғы демалысты ұйымдастырудың жаңа нысандары мен әдістерін енгізу. Орталықтың және оның филиалдарының материалдық-техникалық базасын жақсарту. Компьютерлер, домбыра ансамбліне, вокалдық топтарға арналған костюмдер, спорттық құрал-саймандар, спорттық бағыттағы үйірмелерге арналған киімдер сатып алу.
Мектепішілік есебінде тұрған балаларды үйірмелер мен студияларға тарту және балаларды ерекше білім беру қажеттіліктері бар үйірмелер мен студияларға тарту. Орталықтың материалдық-техникалық базасын жақсарту үшін жазғы демалысты ұйымдастыру бойынша ақылы қызметтер көрсету.
Индикатор |
Көрсеткіш |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
|
Педагог кадрлардың сапалық құрамы.
|
|
100
|
100
|
100
|
100
|
|
|
21, 19,8% |
30, 28,8% |
37, 40,2% |
32, 39% |
||
Педагогтердің білімі, (сандық және % көрсеткіш): |
||||||
Жоғары педагогикалық; |
86, 81% |
88, 84,6% |
79, 85,8% |
68, 82,9% |
||
Жоғары кәсіптік; |
4, 3,7% |
5, 4,8% |
4, 4,3% |
7, 8,5% |
||
Орта-арнаулы педагогикалық; |
8, 7,65% |
5, 4,8% |
4, 4,3% |
5, 6% |
||
Орта кәсіби; |
8, 7,65% |
6, 5,8% |
5, 5,6% |
2, 2,6% |
||
орта |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
Педагогтердің біліктілігі ,( сандық және % көрсеткіш): |
||||||
Педагог-зерттеуші |
- |
11, 10,9% |
20, 22% |
15, 18,4% |
||
Педагог-сарапшы |
- |
3, 2,8% |
15, 16,3% |
15, 18,4% |
||
Педагог-модератор |
- |
15, 14,4% |
21, 22,8% |
29, 35,3% |
||
Жоғары санатты; |
21, 19,8% |
6, 5,7% |
5, 5,4% |
2, 2,4% |
||
Бірінші санатты; |
7, 6,6% |
2, 1,9% |
2, 2,1% |
0 |
||
Екінші санатты ; |
19, 18% |
11, 10,5% |
5, 5,4% |
1, 1,2% |
||
санатсыз. |
59, 55,6% |
56, 53,8% |
24, 26% |
20, 24,3% |
||
Қызметкерлердің педагогикалық өтілі: |
||||||
1 жылға дейін; |
3 |
7 |
4 |
2 |
||
1 жылдан 5 жылға деййін; |
13 |
8 |
11 |
7 |
||
5 жылдан 10 жылға дейін ; |
22 |
22 |
14 |
8 |
||
10 жылдан 20 жылға дейін; |
27 |
28 |
23 |
28 |
||
20 жылдан жоғары |
41 |
39 |
40 |
37 |
||
Жалпы педагогтар саны |
106 |
104 |
92 |
82 |
||
Қызметкерлердің орташа еңбек өтілі. |
17,8 |
17,1 |
18,4 |
20,2 |
||
|
7 |
4 |
2 |
|||
Педагогтердің жұмыс тәжірибесі жинақталды: |
||||||
Республика деңгейінде; |
- |
- |
- |
- |
||
Облыс деңгейінде; |
4 |
3 |
- |
- |
||
Қала деңгейінде; |
4 |
3 |
- |
- |
||
БАҚ-тағы жарияланымдар, баяндамалар саны, конференцияларда, семинарларда, курстарда,бір мұғалімге арналған әдістемелік әзірлемелер. |
7 |
8 |
15 |
22 |
||
Біліктілікті арттыру курстарынан өткен мамандар саны: |
||||||
Республика деңгейінде;
|
14 |
8 |
6 |
6 |
||
Облыс деңгейінде;
|
4 |
8 |
13 |
9 |
||
Қала деңгейінде
|
- |
- |
- |
- |
||
Үздік тәжірибелер мен тәжірибелерді, авторлық және жеке білім беру бағдарламаларын, әдістемелер мен технологияларды көшіруге және сынақтан өткізуге арналған алаңдардың болуы. |
- |
- |
- |
- |
||
Ұйымның материалдық базасы |
Материалдық-техникалық базамен қамтамасыз ету %, жүргізуге арналған жабдық: |
|||||
Үйірме жұмыстары;
|
57
|
70
|
86 |
86 |
||
ғылыми жобалар; |
- |
- |
- |
- |
||
лагерлер; |
50 |
50 |
50 |
50 |
||
бөлмелердің болуы; |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Интернеттің болуы (компьютерлік техниканың болуы); |
19 |
25 |
25 |
25 |
||
Сайттың бар болуы
|
ББ сайтындағы бет. Электонды пошта болуы. |
ББ сайтындағы бет. Электонды пошта болуы. |
ББ сайтындағы бет. Электонды пошта болуы. |
ББ сайтындағы бет. Электонды пошта болуы. |
||
Материалдық-техникалық базаны жаңғыртуға жұмсалған бюджеттен тыс қаражаттың көлемі. |
626,2 |
1556,6 |
281,1 |
1670,6 |
||
Материалдық-техникалық базаны жаңғыртуға жұмсалған бюджет қаражатының көлемі. |
159,4 |
185,3 |
166,0 |
2275,0 |
||
Ұйымның қызметі. |
Бірлестіктер (үйірмелер, студиялар, клубтар, зертханалар, т. б.), оларда білім алушылар саны; |
118 3780
|
114 3354
|
115 3358
|
88 2922
|
|
Оқушылардың пайызы: |
||||||
есепте тұрған оқушылар саны; |
0 |
0 |
8 0,2% |
1 0,03% |
||
жетім балалар мен ОБПР балаларына арналған ұйымдардың тәрбиеленушілері; |
14 0,3% |
18 0,5% |
10 0,2% |
7 0,2% |
||
патронаттық тәрбиедегі балалар; |
- |
- |
- |
- |
||
қорғаншылықтағы немесе қамқоршылықтағы балалар; |
- |
- |
- |
- |
||
мүмкіндігі шектеулі балалар; |
- |
6 0,2% |
6 0,2% |
6 0,2% |
||
аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар; |
129 3,4% |
164 4,8% |
125 3,7% |
82 2% |
||
бір жыл ішінде оқудан шыққан білім алушылар. |
25 0,6% |
15 0,44% |
23 0,6% |
- |
||
Осы ұйымның білім алушылары жасаған құқық бұзушылықтардың саны, % |
- |
- |
- |
- |
||
Көрсетілетін қызметтердің сапасы. |
Ата-аналардың қосымша білім беру бойынша қызмет көрсету сапасына қанағаттануы (сауалнама, сауалнама). |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
Жүлделі орындарға ие болған білім алушылардың саны, % : |
||||||
халықаралық деңгей; |
18 0,4% |
17 0,5% |
22 0,6% |
19 0,6% |
||
республикалық деңгей; |
105 2,8% |
35 1,0% |
42 1,3% |
37 1,3% |
||
облыстық деңгей |
92 2,4% |
102 3,0% |
191 5,7% |
161 5,5% |
||
Жұмысқа орналастыру |
Бейіні бойынша жоғары, арнаулы орта білім беру мекемесіне түскен балалардың саны ( % ). |
20 0,5% |
15 0,4% |
19 0,6% |
20 0,7% |
|